Az oldalon technikai okok miatt a rendelési lehetőség szünetel, kérjük látogasson vissza később!
Webáruházunk pillanatnyilag zárva tart.Nemsokára nyitunk☺️

RENDELÉSTŐL SZÁLLÍTÁSIG - EZT OLVASD EL

1. RENDELÉS MENETE:
  • A rendelésedet leadhatod regisztrációt követően. Regisztrálni a FŐOLDAL-on lehet jobb felső sarokban lévő "Regisztráció" gombra vagy itt a Regisztráció feliratra kattintva.
  • A termékeket a kosárba tudod helyezni, majd amikor minden megvan, akkor a kosár tartalmára kattintva tudsz a kasszáig eljutni. Itt kell majd kiválasztani, hogy milyen fizetési módot és milyen szállítási típust szeretnél.
  • A RENDELÉSED LEVONJA A KÉSZLETEN LÉVŐ TERMÉKET, ÍGY MIELŐTT LEADNÁD A RENDELÉSED, JÓL GONDOLD MEG MIT VESZEL, KÉRJÜK HA KÉSŐBB ESZEDBE JUT, HOGY MÉG SZERETNÉL VALAMIT, AKKOR ÚJ RENDELÉSBEN ADD LE (vagy küld el emailben az info@aprofalu.hu címre), ÉS CSAK AZOKAT RENDELD MEG, AMIT ELFELEJTETTÉL AZ ELŐZŐBEN. NE RENDELD MEG ÚJBÓL UGYANAZT KÉTSZER, CSAK AKKOR TEDD EZT MEG, HA KETTŐT SZERETNÉL BELŐLE VENNI !
  • NE FOGLALD LE A KÉSZLETET MÁSOK ELŐL HA NEM AKAROD MEGVENNI !

FIGYELEM! A rendelés leadását követően kapsz egy automatikus levelet, ami csak arra hivatott, hogy jelezze, a rendelésed beérkezett hozzánk! Nincs vele teendőd.

KÖSZÖNJÜK :)

 

2. FIZETÉSI MÓDOK:

  • Amenniyben bankkártyával szeretnél fizetni, úgy nincs más teendőd, csak kipipálni a jelölő rubrikát, és a rendszer automatikusan átvisz majd a fizetési felületre, aholmeg kell majd adnod a kártyád adatait a sikeres fizetéshez.
  • Amennyiben banki átutalással rendeznéd a rendelésed ellenértékét, úgy egy picit várnod kell, mivel MANUÁLISAN fogjuk visszaigazolni, és ebben benne lesz a kedvezményezett neve és a bankszámlaszám is. Ezek után már lehet utalni. (Ha türelmetlen vagy, akkor a "CÉGADATOK" menüpontban is megtalálod ezeket és egyből utalhatsz)
  • UTÁNVÉTES FIZETÉS NINCSEN. ENNEK RENDKÍVÜL EGYSZERŰ OKA VAN. Tudjuk, hogy sokan vannak azok, akik nem tudnak utalni, vagy nem rendelkeznek bankkártyával és ezért nekik az utánvétes vásárlás megoldást jelentene. SAJNOS a jelenlegi magyarországi vásárlói magatartás nem ismert mértékben vált önzővé és akaratossá, ráadásként mindent azonnal akar mindenki. Emiatt sok esetben megtörtént már (nem csak ezen a webshopon alapuló tapasztalat), hogy megrendelik utánvéttel a termékeket, mi feladjuk, majd vagy nem elérhető az illető, vagy nem veszi át szándékosan, mert vett azóta valamit máshol vagy egyéb ok miatt....... nem helyes. Ilyen esetben ez anyagi kárt jelent nekünk, mivel nem csak a postaköltséget, de a visszaszállítás díját is mi álljuk úgy, hogy közben értékesítés nem történt, nem beszélve arról, hogy a két szállítás alatt ha a termék megsérül, az is anyagi kárt jelent. SAJNOS ezen illetők miatt kellett általános érvényű szabályt hoznunk. Ha esetleg valaki fél attól, hogy előre kell utalni, megnyugtatjuk, hogy annak nyoma van!

FIGYELEM! A rendelések visszautalása után 2 napig tudunk várni az utalásra, vagy a bankkártyás fizetésre. Ha ez idő alatt nem történik meg, a rendelést töröljük. Ez azért van így, mivel a rendelések során a rendszer lefoglalja a terméket, azonban ha nem fizeted ki, akkor lehet vár rá valaki, aki viszont megvenné. Így adunk lehetőséget a fizetésre, de ha nem történik meg, akkor visszakerül a készletre, hogy más megvehesse. Megértésedet köszönjük.

 

3. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal: 1700 Ft (GLS, gyors, feladástól számítva kb. 1-2 nap)
  • GLS vagy Pick Pack csomagpontos átvétel esetén: 1500 Ft (gyors, feladástól számítva kb. 1-2 nap)
  • Foxpost csomagautomata: 990 Ft (ünnepek közeledtével RENDKÍVÜL lassú, akár 1 hét is lehet. A csomagot minden esetben feladjuk fizetsét követően, a csomagszámhoz tartozó csomagkövetési információkat a Foxpost nagyon lassan frissíti a saját rendszerükben, igy lehet azt mutatja, hgy fel sincs adva, pedig fel van. Ennek tudatában kell ezt választani)
  • Személyes átvétel: 0 Ft (Ebben az esetben időpont egyeztetés szükséges mivel ez nem egy üzlet, hanem csak egy átvételi pont, ezért fontos a pontosság. Személyes átvétel esetén nem visszük sehova, érte kell jönni, a címet a CÉGADATOK" menüpont alján térképes verzióban is megtalálod.

A rendeléseket előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel lehet rendezni ahogyan azt fentebb írtuk, amint az összeg beérkezik, összekészítjük a csomagot és a választott szállítási formának megfelelően adjuk fel Neked.

 

FIGYELEM! NEM MI VAGYUK A FUTÁRCÉG! A CSOMAGOKAT FIZETÉST KÖVETŐEN FELADJUK, ONNANTÓL A FUTÁRCÉGEK LETERHELTSÉGÉTŐL FÜGG A SZÁLLÍTÁS GYORSASÁGA. HA MÓDJA VAN RÁ, ELJÖHET SZEMÉLYESEN A MEGRENDELT TERMÉKEKÉRT. NÁLUNK NINCS LEHETŐSÉG SZEMÉLYESEN VÁLOGATNI, VÁSÁROLNI, AMÚGY IS COVID VAN.... KÖSZÖNJÜK A MEGÉRTÉST.

 

4. ÁRUÖSSZEKÉSZÍTÉS ÉS CSOMAGOLÁS:

  • A megrendelt termékeket NEM a megrendelés sorrendjében készítjük össze, hanem a kifizetett rendelések sorrendjében. Teintve, hogy miniatűr figurákról van szó, sok esteben egy nagyobb pufifóliás tasakba, több kisebb méretű figurát is beleteszünk, használunk papírcsomagoló anyagot is, és egyéb töltőaynagokat, hogy biztosítsuk a megfelelő védelmet a termékeknek.
  • A RENDELT TÉTELEKET KÉTSZER IS ELLENŐRIZZÜK, EGYSZER AMIKOR ÖSSZESZEDJÜK ŐKET, MÁSODJÁRA PEDIG AMIKOR CSOMAGOLJUK AZOKAT.
  • Egyszerre csak egy rendelést készítünk össze, a pontosság érdekében.
  • A CSOMAGOT ÓVATOSAN BONTSD KI, ÉS TŰZETESEN NÉZD ÁT, NEHOGY EGY PAPÍRGALACSINNAL EGYÜTT KIDOBJ EGY FIGURÁT, MERT NEM TUDJUK EZT SZÁMODRA PÓTOLNI!

 

5. HŰSÉGPONTOK

  • Minden vásárlást követően hűségpontokat írunk jóvá a fiókodban.
  • Minden elköltött 100 Ft után 1 pont jár.
  • A hűségpontokat fel lehet használni a következő rendeléSkor. A pontokat a termékek árába tudod beszámítani, a szállítást minden esetben teljes összegben meg kell fizetni.
  • 1 pont = 1 Ft
6. SÉRÜLTEN ÉRKEZETT CSOMAGOK
 
  • Webshopon történő rendelés esetén minden esetben benne van a pakliban, hogy a termék amit rendelünk sérülten érkezik. Ez lehet törés, repedés, vagy bármi, és ez nem csak az általunk forgalmazott termékekre igaz, hanem általános érvényű MINDEN ONLINE TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS ESETÉBEN!
Ezért, amennyiben lehetősége van, személyesen jöjjön el a termékekért, vagy ha ki van fizetve, akkor bárkinek akiben Ön megbízik és jelzi felénk az illető kilétété, szívesen előkészítjük és átadjuk az Ön rendelését.
 
  • Amennyiben csak futárszolgálattal lehet megoldani a kiszállítást, úgy a csomagolást megpróbáljuk a legkörültekintőbben megoldani, de a futárcégek hanyagsága miatt nem tudunk felelősséget vállani arra az esetre ha mégis eltörik egy figura. (Szállítás közben ráeshet egy nagyobb és nehezebb doboz, stb.)
Ilyen esetben megpróbálunk eseti és egyedi döntést hozni.
 
SAJNOS VOLTAK MÁR VISSZAÉLÉSEK IS: Vevő átveszi az ép terméket, majd szándékosan letör egy könnyen megragaszható darabot, mondjuk egy kart, vagy egész figurát egy pavilon mellett, stb. Majd ezt megreklamálva bízik abban, hogy vadonat újat küldünk saját költségünkön, és így kettő azonos figurája lesz (egy vadonat új, és egy általa megragasztott).
 
Ezért ha sérülten kapja kézhez a figurát az alábbiak a teendők:
  1. legyen kedves lefotózni azt, a képet el lehet nekünk küldeni emailben az info@aprofalu.hu címre
  2. a törött figurát jutassa el számunkra megfelelően becsomagolva. Legeszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldás:
    1. Foxpost automata, 2310 Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja. (Címzett: Gordius Üzletház Kft. és info@aprofalu.hu, telefonszámnak megadhatja a sajátját, így Ön is kap értesítést)
    2. amennyiben utánvéttel adja fel nekünk a figurát, NEM VESSZÜK ÁT és ez Önnek lesz pénzkidobás, mivel visszaviszi a foxpost Önhöz és újra fel kell adni!!!
  3. Amint átvettük a törött figurát, mi küldünk helyette újat, és a foxpost automata szállítási díját felírjuk az Ön fiókjában, melyet később levásárolhat 100%-ban. Csak a foxpost automata szállítási díját tudjuk jóvű írni, függetlenül attól, hogy Ön milyen szolgáltatással juttatja vissza hozzánk a terméket. Ez 990 Ft.